torsdag 14 augusti 2014

Magkänsla

Magkänslan är oerhört viktig när det kommer till att instinktivt känna av om man kan lita på en person öka förtroendet och tryggheten eller minska på den .. det är tråkigt man blir särbehandlad med regler krav som endast verkar av sedda och gälla en bara för man är annorlunda inte ens match typ  "du är inte min typ , vi är bara vänner" det märks när det är utseendefixering som hägrar i luften som präglar svaret/svaren man får och som också formar reglerna kraven som sätts för en som man visst ska följa till punkt och pricka .. och själva vara snabba att få intresset "walk as you talk" ett uttryck som många behöver lära sig många tjejer föredrar mörka killar eehhh jaha .. har jag inte märkt där emot kan man visst snacka om det lika väl som jag gör inte så säger inte så jag har inte helt random sex med vem som helst hur som helst bara med den jag är ihop med , den jag har känslor för ... här kan påpekas att det är visst inga problem att vara snäll släppa till med andra vad har andra grabbar som inte jag har .. ??? att aldrig bli sedd duger uppmärksamma bekräftas blir visad att jag betyder något uppskattas ... efter många års svek lögner skit snack undra på man har svårt tro hoppas på kärleken  och är så rädd misstänksam osäker otrygg ..eller "tjejer tänder lättare till på kille som är stabil trygg självsäker ser sitt egna värde" hallå glöm inte att det där är jävligt jobbiga svåra saker när man bara blir behandlad som andra hands val aldrig är eller blir mer än som en vän att aldrig duga för man är inte någons typ bara får krav regler man ska rätta sig efter hur som helst att man kan göra säga bete sig som behandla hur man vill som gräva ner skit i men aldrig att man vill tömma sophinken och göra ren den efter sin egna dynga man dränker ner stackarn i men att bli sedd få en chans .. finns någon för alla insidan som räknas det är så lätt inte hur stor en kille är ..... med sån här erfarenhet efter 9½år vara den tyngsta stenen bär stämpeln våldtäktsman ... som utgör en medveten grov felaktig stämpel för att vissa tycker det är ok att kåta upp uppvisa inviter signaler falska förhoppningar skamliga löften på kärlek och sex sen ska man vänta och man blir lovad svar  och om det ändras .. tiden går men ingenting hörs och man får ligga på fråga förr eller senare får man tillbaka skit tråkigt vi grabbar ska ses som snuskiga desperata obehärskade svin och  dömas som att tänka med lillhjärnan ... speciellt jag tack och hej så mycket synd man är den enda som verkar ha IQ nog att tänka igenom saker och ting grundligt eftertänksamt  efter mycket snack diskution där man försöker övertyga mig med bara snack snack jag redan erfarat inte stämmer eller betyder något för mig  men väl en handling som bekräftar något antagligen funkar ... och tills slut blir jag förbannad när man får "jadu jag vet inte" då kan man ju istället säga nej jag vet inte för det är inte så lätt som det låter idag med saker och ting eller så ..eller ens fundera på  när man väl själv säger vi är bara vänner jag ligger inte hur som helst med vem som helst  även om vi bara är vänner men kk då ?? ingenting man vågar erkänna man har eller skulle ha där emot verkar vissa tro sig att den regeln är undantagen dom och ända inte har problem med att ligga med någon helt random person men för mig .. är det stop den som har koll och kan sin sak vet också att sex inte bara är skjut sprut njut .. utan också motverkar ångest depression påverkar kroppen psykiskt positivt stärker självkänslan  ens trygghet självförtroendet motverkar ångest depression "notera nu jag pratar om bra säker stabil trygg sex med en bra stabil trygg säker partner" speciellt om det är ofta och mycket sex det handlar om men för den som bara dissas ratas nobbas får kalla handen blir snuvad på det goda sårad lekt med kränkt utnyttjad lovad massa saker som aldrig blir av eller kommer hända ord löften som bryts ändrar som görs utan att man blir underrättad om det för den gör kärlek och sex bara ont och påverkar negativt ...och även om man vill ta steget så vågar man inte ...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar