onsdag 6 augusti 2014

kärlek sex utseendefixering fördomar sanningen i vitögat ..



svårt hitta mus idag .. många är så fega falska oseriösa utseendefixerade och ratar mig för jag inte passar dom i deras ögon .. tyvärr så dömer man ut på förhand och med ögonen pga. fördomar .. -.- värre är för jag är så sugen . jag har inte kk jag håller inte på med One nighstands jag särar bara på benen för killen jag älskar/är kär i jag är inte kåt jag pratar inte sex eller snusk gillar inte sånt ok .. efter ett tag någonting helt annat än vad man själv sagt och påpekat om till mig något man försöker pränta in i mig är sant som stämmer :S osv. . hm hur gör en tjej som är singel går ut på krogen då ??? :S .. man kan ju undra liksom jag förstår att många byter läggning efter många svek undanflykter lögner ifrån motsatt kön faktiskt som sagt många idag som hellre snackar går som katten runt het gröt omvägar istället för att vara rak på sak ärlig seriös förvånad jag inte är gay eller bi själv faktiskt efter så mycket skit och svek och lögner för jag inte passar en tjej som partner
fjantigt så många också blir så sura över att man påpekar sånt och säger dom gör inte så är inte så nähä men hur kommer det sig att just JAG får nobben då VAD ÄR FEL hos mig MED mig som man inte gillar liksom . att jag är mörkhyad är kåt för liten kuk eller .. man kan undra och så många gapar ut på krog är så lätt insidan räknas ööööhhhhmmmm .... "jaa du jag vet inte får jag bara till svar" i mina ögon är svaret givet ! utseendefixering 2för jag inte ser svensk ut med alla fördomar okunskap idag 3 ju större kuk man har och erbjuder en tjej efter ett krogbesök eller så ... de är iallafall mina svar och ingen har visat mig motsatsen annorlunda än så förutom dom äckel som förstört mig förstås
ev. också för jag kanske är frustrerad desperat med ... men det har ju sina orsaker men hur ska man hitta någon leka av sig med när man lekt av sig själv så man har skavsår förslitningsskador låg självkänsla dåligt självförtroende . osv.
och bara får samma skit jämt vart man än vänder sig och vet hur det slutar jag är alltid negativ gällande sånt här kanske står rätt klart också ..
du bygger inte upp stärker ju inte någon annans självförtroende eller så ifrån din sida med att bara snacka säga saker som inte stämmer” man måste våga hoppas och tro på något med någon”  värdelöst prat om man inte kan bevisa motsatsen med handling att man menar allvar och är seriös  ljuger kör med svek skit snack undanflykter så många som har svårt visa med handling att man är annorlunda ibland funderar jag på att göra en Michael jackson . dvs. bli vit eller bära mask ungefär som franske kungen i filmen mannen med järnmasken ..

slutsats man ska visst vara blond 175 bredaxlad planka smal midja smala höfter 20 cm kuk se svensk ut(ljus) för att duga och passa för en tjej som pojkvän eller bara sex .
Vad värre är man blir lurad lockad lekt med utav svin som säger en sak  gör beter sig tvärt emot sig själva avd dom säger och hävdar och som sårar kränker en med undanflykter lögner svek och skit snack ställer krav hur som helst tvingar en att vänta och lovar ge en svar lovar säga till ifall man ändrar sig men ingenting och när man ligger på frågar så får man bara kortförklaringar undanflykter 
Du är inte min typ .. nähä ok men säg det då och fundera på hur det låter när du säger du är inte utseendefixerade bara dömer ut mig för hur jag ser ut med ögonen men min insida vet du ingenting om vad jag bär på vad jag har att erbjuda … tråkigt så många fler är falska och inte säger som det är står för vad dom säger så tråkigt med vårat samhället att man döms ut för man inte ser bra ut är snygg eller så förutom andra fördomar och så .. det är ju så det är och ser ut tyvärr ... eller så får man det kommer ska du se hon finns där ute för dig med din tid kommer också ööhm .. jaa är väl sant men så länge jag blir utdömd ratad dissad med ögonen pga fördomar hur ska jag hitta någon då liksom .. förutom att jag är som jag är efter vad jag har gått igenom och är misstänksam osäker rädd och bara får vad jag jämt får utav en tjej klart jag bildar min egna uppfattning jag har att en tjej bara vill ha en kille som är så som jag skriver i texten .. jag jag ser jag förstår hur du mår jag förstår din situation …eeeehhh!!!!!!!!!!!!! Kanske du som säger det ska VISA mig det då istället för att BARA SNACKA !!!! när du får berättat förklarat att jag inte får bekräftelse med handling utan bara prat prat PRAT!!! Är tydligen SÅ LÄTT se förstå mig verbalt men sen är det visst stop och ju mer längre tid som går desto fler lögner undanflykter kommer för att jag ligger på och så löften som bryts utanvidare ändrar sig för man inte kan vill eller vågar stå för vad man själv har sagt och säger handla efter sina egna ord lovar sånt man inte klarar av att hålla då ska nog tjejer i dagens samhälle vara försiktigt när dom öppnar käften lovar saker och ting och fundera över sin egna utseendefixering och fördomar och impulsivitet gällande sex konstigt är jag är alltid den som ska se förstå begränsa mig behärska mig hålla mina löften tala om ifall jag ändrar mig stå för mig mitt rätta mig efter tjejer som bara är falska fega oplitliga utseendefixerade dömer ut på förhand med ögonen inte tar reda på vad jag bär inombords eller hur jag egentligen är som kille eller vad jag kan erbjuda en tjej ibland så känns det som om en stor tunna full med skit och giftigt avfall som är dödskallemärkt har mer värdighet bättre självförtroende älskar sig själv mer än mig .. dygnet runt varje dag vecka ut vecka in månad för månad som blir till år för att inte tala om sex knulla samlag .. det är för dom allra flesta njut sprut mysigt skönt men väldigt få har koll på vad för positiva effekter sex har sex ofta mycket motverkar depression dåligt självförtroende låg självkänsla stärker en positivt bla sånt finns ju studier på när jag bara dissas ratas skjuts åt sidan 2:a plats som är lika med avlastningsplats  där man dumpar skit aldrig blir sedd aldrig få en chans bara stå där gapa snällt utan gnäll ta emot gnäll skäll sura griniga kommentarer svek lögner skit snack undanflykter pressas ner med sexuella inviter signaler leks med såras kränks utnyttjas särbehandlas för jag är den jag är ..så vad betyder mänsklig ärlighet använda huvudet och hjärtat att insidan räknas det är så lätt inte hur stor kuk man har vara ärlig seriös visa man bryr sig prioriterar med känsla när det är så motsatsen man ser erfarar hela tiden jämt och ständigt en tjej tänder enklare lättare till sexuellt blir mer sugen kåt på en kille som mår bra stark trygg stabil i sig själv självsäker bra självkänsla ser sitt egna värde hm .. jag tvivlar på att det finns någon tjej idag i det här samhället som ser mig förstår mig så pass att jag får en chans utan att snacka massa skit och dynga och handlar med huvudet och hjärtat kombinerat och ser min insida men bete sig som man vill emot mig behandla mig som man vill göra som man vill med mig bara ta och ta ingenting ge slita sönder mig bit för bit lämna mig uppkåtad uppsliten gråtandes frustrerad ett tomt skal innehållandes saker som gör ont  9år utan kärlek sex vem finns det som verkligen ser förstår varför jag är så jävla förbannat misstänksam rädd osäker svartsjuk otrygg svårt lita på en tjej idag eller öppna mig visa mina känslor visa VEM jag egentligen VERKLIGEN ÄR ..jag lär nog hinna bli 50-60 innan den dagen kommer leva ensam enstörning singelliv leka av mig tills pille bara är en tunn skinnflik av sår som skaver blöder och gör ont och ägna mig åt nätsex/porr fördjupa mig i sexuella kinky fetisch sex doktors sexlekar mm drömma fantisera romantisera mig själv en drömvärld där ingenting utav det här existerar för det är allt kärlek sex för mig är en enda ouppnålig fantasi och dröm och någonsin kommer vara och bli är fan tur man är stark nog att dölja sorgen och smärtan man bär inombords med humorn och lärt sig tänka klart öppet klokt förnuftigt eftertänksamt och analyserande och klart bättre smart än ALLA där ute som säger en sak beter sig som någonting annat tvärt emot vad man säger själv gör tvärt emot behandlar någon tvärt emot  nu låter jag som jag dömer ut och har fördomar emot tjejer/kvinnor i största allmänhet sjävklart för ingen har gett mig någonting på 9½år eller så hjälpt mig ställt upp för mig gett mig något bara pratat ljugit mig rätt upp i ögonen vissa som känner igen sig speciellt som sårat kränkt utnyttjat lekt med mina känslor mitt hjärta min saknad längtan lust som man bygger upp sen skiter fullständigt i pressar med sexuella löften lockar fel falska inviter signaler ändrar sig helt utan vidare bryter löften håller inte ordet bara ser mig inte sig själva  idag finns absolut ingenting för mig att tro på hoppas på för någon eller någonting allt stannar bara på ytan men ingenting tränger in på djupet i mitt svarta blödande inre som gråter tårar av blod som sprutar ut ur stora uppskurna ärr som aldrig läker för ingen vill ta hand om mitt hjärta läka det ända min smärta min rädsla osäkerhet otrygghet vänskap är en sak är värdefullt .. självisk när jag är som jag är tänk på dina närmaste din mamma din bror dina vänner .. ja det är kärlek också det vet jag men det är inte den kärleken som gör ont för mig heller och är alltså inte ett problem för mig att jag är så svart negativ också vad beror det på tro?? Ingen som frågar sig själv hur det kommer sig vad det beror på är ingen ide att man försöker säga berätta förklara något för en tjej/kvinna för man passar ju inte duger inte för en som mer än som ytlig vän eller avfallstunna för skit och begagnat skräp som dom vill bli av med och det är väl allt jag är också en soptunna i dagens samhälle en liten quasimodo samhällets och alla tjejers narr att slänga skit på kasta ruttna äpplen på 1 nighstands knullkompis relationer finns kärlek sex förhållande finns men bara för den som är snygg ser bra ut har stor kuk verkar det som någon som inte är ett söndertrasat frustrerat desperat vrak ett skal att jag söker sex vill ha sex snabbt vill ha svar på saker och ting snabbt veta avsikter vad man känner för mig vill med mig ser mig som har absolut klart orsaker sex är inte viktigaste i ett förhållande sex är inget viktigt för mig inte för andra kanske men för mig är det faktist tyvärr det och har man problem med det så ska man nog vända ryggen direkt och lämna mig ifred och inte stå kvar och behandla mig som skit jag har också ett hjärta jag har också känslor en sex lust kåthet behov av närhet mys en saknad en längtan efter att ha sköna mysiga samlag utveckla min nyfikna fantasi och sexuella sida att jag helt näst intill saknar glädje i allt jag gör  är för att allt gjorts så mycket så ofta så många gånger så ingenting ger mig något längre inte ens spela spel eller träna som jag älskar så mycket eller sjunga karaoke laga mat träffa vänner nästan även om man försöker hålla humöret uppe men reservförråden är tömda sen långt tillbaka och iom felaktiga korkade rättegångar polisanmälningar .. jag vet inte hur jag ska orka hålla mig kvar vid detta liv ..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar