lördag 9 augusti 2014

att förlåta

mer och mer lär jag mig det här ..Jag har skinn på näsan och vet vad jag vill och vad jag tycker, jag ger mig inte i första taget, inte förrän du har bevisat att jag har fel... faktum är jag kunde aldrig säga erkänna jag kan eller skulle kunna förlåta förut ..... men jag själv visste inte vad jag talade om då eller menade själv ... det gör jag nu bara det är en sak som också visar ödmjukhet gott hjärta och storsinthet och att jag mognat och växt på mig samt lärt mig läxan ju ^^
och att kunna säga förlåt även om det gör ont och är fel är väldigt stort för mig faktist men jag visar mig inte svag går ner på knä eller återvänder men också att kunna diskutera öppen seriöst ärligt klokt förnuftigt visa tydliga klara synpunkter åsikter poänger argumenteringar att ge ifrån mig själv men också att få det tillbaka och växt på mig mognat inombords och är inte förkrympt iskall okänslig som några andra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar