onsdag 24 september 2014

Forgivness

en sak är då säkert ...
när jag väl vill göra rätt för mig då visar jag det med med känsla och anstränger mig något så rent okristligt väl jag ÄR trots allt en redig ärlig seriös person som ÄNDÅ bryr mig och prioriterar saker och ting på allvar bara synd att jag inte får sånt tillbaka ...
med förklaringar på hur man själv tänkt när man sagt något till mig liksom och när jag också håller mig till sanningen och inte ljuger så har jag ändå om det gör ont lättare att ändå kunna förlåta ^^
för mig äre svårt att förstå vi har ett samhälle där det finns något som heter kk eller 1 nighstands och att insidan spelar roll vid sånt när jag inte har hittat någon som vill ställa upp för mig med mig ..
det är både tråkigt och synd att utseende ska styra så mycket idag ..men sen så .. något som också är sant är att jag mår ju också dåligt för jag varit ensam ofrivilligt singel så länge och verkligen gråter och skäms när kompisar pratar med de sina och har någon dom är glada nöjda lyckliga med och går undan och gråter känner mig så oerfaren oskuld på nytt visst förstår jag många vill mig väl när dom säger hon finns där ute för dig med en dag kommer hon finns någon för alla tyvärr så känner jag att ingen verkligen (inte många iallafall) ser min inre smärta varför det är SÅ svårt just speciellt för mig ... fördomar utseendefixering för jag inte SER svensk ut min Aspergers och OM JAG ... KAN förlåta rätta till misstag ifrån mitt håll då ÄR det trots allt jag som har handikappet som talar till min nackdel då tycker jag vekrligen inte att hon ska vara sämre än mig speciellt inte OM hon är den där ärliga seriösa vuxna ansvarsfulla personen som hon utger sig för

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar